Creative-bg.net

Клиент

Увеличаване на ангажираност, потребители и клиентска база. Налагане на бранда като предпочитан магазин за дамска мода с нови, свежи, достъпни и атрактивни предложения, в крак със световните модни трендове.

Аудитория:

➔ 18-24;25-34;35-44 Жени (Website, SM - Facebook, Instagram, TikTok)

Предизвикателство:

Увеличаване на ангажираност, потребители и клиентска база. Налагане на бранда като предпочитан магазин за дамска мода с нови, свежи, достъпни и атрактивни предложния в крак със световните модни трендове.

  •  Проблем на бранда/магазина:

Ниска разпознаваемост на бранда, малка аудитория в SM, консервативна визия на сайта, ниска ангажираност. Реализация само на БГ пазар. Неправилно позициониране, реклама на бранда.

Визии

Цел:

  1. Генериране на повече продажби, трафик, потребители page likes, коментари, преживявания.
  2. Увеличаване и отсяване на аудиторията и превръщането и в лоялни клиенти.
  3. Модерна, атрактивна визия - на сайт, продукти, начин на представяне и Рекламни лица, Инфлуенсъри.
  4. Разширяване на граници/пазари.
  5. Придобиване нови клиенти, като същевременно запази старите.
  6. Навлизане на външен пазар.

Какво направихме:

➔ SEO оптимизация

Използвахме комбинация от техники за изграждане на връзки, за да помогнем на Бранда да се класира по-високо със съответните ключови думи в това on-line пространство, и използвахме социалните мрежи, за да се свържем с нови потребители, които имаха голяма вероятност да се интересуват от това което Creative-bg.net е готов да предложи. Основната ни цел да поддържаме SEO на сайта (On Page и Off Page) активно по време на кампанията, това да гарантира, че потребителите все още могат да следват всички призиви за действие (call to action) и да навигират в сайта. Което в крайна сметка доведе до увеличане броя на новите клиенти.

➔ Подобрихме видимостта в социалните медии

Създавадохме съдържание на сайта и в СМ.
Започнахме с тестване на различни рекламни кампании, насочване по сегменти и местоположения. Това ни помогна да намерим няколко комбинации, които осигуриха най-голяма видимост за Creative-bg.net от гледна точка на привържениците на он-лайн пазаруването и изпозлването за целта на социалните мрежи. След като беше създадена базата от фенове, започнахме да увеличаваме процента на ангажираност на публикациите. Стратегията, която използвахме, за да се представим пред нови клиенти, беше поведенческо насочване. Приложихме географско насочване на реклами, Lookalike Audiences и oCPM, за да разпределим бюджета, така че да стигне за най-широка аудитория.

➔ E-mail marketing and social media marketing:

BeCreative установи, че Маркетингът в социалните медии и маркетингът по и-мейл могат да помогнат за събирането на данни за потребители и да популяризира конкретни продукти по-ефективно, отколкото просто текстови публикации. Показахме как може най-добре да се използва възможността, с цел да създаде изключителна онлайн общност, чрез която да насърчат лоялността към марката и възвращаемост на клиентите.

Добре известно е, че на повторни клиенти е по-лесно да се продава, понякога с коефициент 60-70%.
Показахме на Creative-bg.net как да достигне целевата си аудитория и кои канали биха били най-добри.
Помогнахме да създаде план за съдържание, който можехме редовно да актуализираме и насърчихме ангажирането на настоящите последователи, както и на потенциалните нови клиенти и фенове.


Чрез и-мейл маркетинг реализираме висок процент директни продажби в онлайн магазина чрез имейл кампаниите.
Превърнахме повече посетители в плащащи клиенти и повишихме техния процент на реализация.

0

Реализирани проекти

0

Успешни кампании

0

Доволни клиента

0

Mаркетолози

Готови ли сте да започнем?
Свържете се с нас